wtorek, 16 lipca 2013

Od naszej Kursantki: Klaudia - co czuje Kursant po ukończeniu szkolenia?

 Relacja od Pani Klaudii:

Szkolenie na Animatora zabaw z dziećmi to najwspanialsza rzecz na którą się wybrałam ;D. 

Jestem bardzo zadowolona z faktu, że teraz jestem Animatorem z krwi i kości! 
Najbardziej podobały mi się wielkie bańki, jestem nimi zachwycona!

Akademia Animatora dała mi możliwość nauczenia się tej wspaniałej sztuki. Muszę za to bardzo podziękować! Magia tych baniek zapiera dech w piersiach. Są duże i kolorowe. Nie tylko dzieci je kochają. 

Akademia Animatora pozwoliła mi nauczyć się najmodniejszych wzorków na dziecięcych urodzinkach ;D 

Też dowiedziałam się, że Animator powinien mieć nieograniczoną wyobraźnię, ponieważ dzieci mają wiele ciekawych wykraczających poza „szablony” pomysłów. Nie trzeba się bać pomysłów dzieci. Pani Monika tak nas wyszkoliła, że każdy pomysł Małego Artysty dam radę odtworzyć. 

Akademia Animatora zna się na rzeczy! Baloniki!! Cóż to była za zabawa!! Piękne kolorowe rurki zmieniały się w pieski, miecze, czapki i inne arcydzieła. 

Animator to osoba, która umie z prostego balonowego „robaka” wyczarować kolorowe zwierzątka bądź kwiatki i inne cudaczki. Jest to wspaniałe!! 

Nigdy nie sądziłam, że ja dam radę stworzyć cokolwiek z balonika, ale jak to się okazało Akademia Animatora udowodniła mi, że we mnie też kryje się talent. 

Pani Monika nauczyła nas także ciekawych zabaw, które można z powodzeniem wykorzystać w czasie imprezek z dziećmi. Uważam, że są kosmicznie ciekawe! Jestem nimi zachwycona! 

Jeśli chcecie także przeżyć wiele ciekawych chwil połączonych z wieloma ciekawymi i śmiesznymi sytuacjami, poczuć się jak wielki artysta, to zawód Animatora i oczywiście pilne oko Akademii Animatora to coś dla Ciebie!! 

Ja jestem zachwycona i dalej namawiam koleżanki i kolegów do uczestniczenia w kursach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz