wtorek, 16 lipca 2013

Od naszych Kursantów: Klaudia - pierwsza Animacja Urodzinkowa :)

Był to "mój pierwszy raz" - moja pierwsza praca w życiu. Troszkę się bałam, ponieważ miałam samodzielnie poprowadzić urodzinki dla dzieci.




Jednakże, dostałam kolorowy kostium sympatycznej bajkowej postaci i od razu domyśliłam się, że dzieci mnie pokochają!

W pierwszej chwili wszystkie dzieci przybiegły do mnie i przedstawiały się mi. Było to naprawdę urocze!

 Zabawę rozpoczęłam wielkimi bańkami.

Dzieci i ich rodzice byli zachwyceni.

Wszyscy patrzyli jak kursant Akademii Animatora czaruje wielkie, tęczowe bańki mydlane!

Kolejnym punktem zabawy było robienie balonikowych kreacji. Bardzo mnie cieszyło jak dzieci się ustawiły grzecznie w kolejkę i każdy mi mówił co by chciał dostać. Czułam się im bardzo bliska, ponieważ mi zaufały...

Najbardziej podobało się wszystkim malowanie buziek ;D

Każdy grzecznie siadał na krzesełku mówił mi kim lub czym chce zostać i malowałam. Po chwili ogród zapełnił się myszkami miki, spidermenami, rycerzami, kotkami i innymi wymyślnymi postaciami.


Na koniec postanowiłam każdemu dziecku wręczyć kartkę i kredki by odrysować ich dłonie i ozdobić je najpiękniej jak dzieci potrafią plasteliną ;D

Najbardziej mnie cieszyło, jak dzieci biegały koło mnie z pistolecikami na bańki mydlane piszcząc z radości. Jak nauczyła mnie Akademia Animatora przeprowadziliśmy wiele wspaniałych konkursów i zabaw!

To było najpiękniejsze przeżycie jakie mogłam doświadczyć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz